Celodnevni ribolov in nočitev v šotoru

Prijatelj je ribič in me je poklical, če grem zraven njega na ribolov. Najprej sem mu hotel odgovoriti, da ne grem, potem pa me je vseeno zamikalo, ker je povedal, da bo pri ribniku prespal v šotoru in da se mu ne ljubi iti samemu. Tako sem pristal, da grem zraven. Moram priznati, da sem prvič šel na ribolov in tako nisem imel čisto nič znanja, kako se ribari.

Tako in tako pa nisem bil tam, da bi ribaril, ampak da sem prijatelju delal družbo. Ko sva vse postavila za ribolov, sem jaz predlagal, ker sem imel čas, da postavim šotor, on pa lahko že ribari. Tako sem postavil šotor in zvečer sva se imela prav lepo. Večerni ribolov je zelo zanimiv. Pravzaprav sem bila navdušen nad ribolovom in tako prosil prijatelja, da mi o ribolovu pove kar se da največ. Imela sva krasno vreme, ponoči nama ni bilo hladno. Tako sva že zgodaj zjutraj pri kavici, spet začela ribariti. On je takšne vrste ribič, da ko ulovi robo, jo vrže nazaj. Enostavno uživa samo v ribolovu.

Njegov način ribarjenja mi je bil všeč, tako sva začela ribariti skupaj. Sedaj imam že svojo ribiško palico in tudi sam sem navdušen nad ribarjenjem. Tako skupaj izbirava ribnike in greva, kadar le lahko. Seveda pa je odvisno od prostega časa. Tako da ribariva večina med vikendi, če je le lepo vreme.

Sam kdaj pa kdaj kakšno ribico prinesem tudi domov. Lahko povem, da so te ribe čisto drugega okusa, kot pa ribe, ki jih kupim v trgovini, enostavno ni primerjave.